GARANTIE
Geachte klant
Helaas krijgen we af en toe een klacht. Wat er aan de hand is, wordt niet altijd duidelijk. Soms wordt de klacht vergezeld van foto’s die vaak helaas geen duidelijkheid bieden.
Een video van het verloop is vaak meteen duidelijk. Zeker als deze door uw klant is opgenomen en waarin de klacht wordt gereproduceerd.
Daarom verzoeken wij u bij klachten het volgende routeschema te volgen:
1. Bij u of een klant van u wordt een klacht gemeld.
2. De eigenaar van de klacht stuurt een video Whatsapp naar ORIT +31 (0)13 4679128 en u.
3. Wij zijn dan tevens in het bezit van het telefoon nummer en reageren en lossen de klacht op en u wordt geïnformeerd.
4. Voor onderdelen verzoeken wij uw klant een foto te sturen. Wij maken dan voor u een offerte.
Wij hopen op deze manier de klachtenbehandeling beter te kunnen stroomlijnen. Uiteraard zijn uw op- of aanmerkingen meer dan welkom
Helaas krijgen we af en toe een klacht. Wat er aan de hand is, wordt niet altijd duidelijk. Soms wordt de klacht vergezeld van foto’s die vaak helaas geen duidelijkheid bieden.
Een video van het verloop is vaak meteen duidelijk. Zeker als deze door uw klant is opgenomen en waarin de klacht wordt gereproduceerd.
Daarom verzoeken wij u bij klachten het volgende routeschema te volgen:
1. Bij u of een klant van u wordt een klacht gemeld.
2. De eigenaar van de klacht stuurt een video Whatsapp naar ORIT
3. Wij zijn dan tevens in het bezit van het telefoon nummer en reageren en lossen de klacht op en u wordt geïnformeerd.
4. Voor onderdelen verzoeken wij uw klant een foto te sturen. Wij maken dan voor u een offerte.
Wij hopen op deze manier de klachtenbehandeling beter te kunnen stroomlijnen. Uiteraard zijn uw op- of aanmerkingen meer dan welkom
GARANTIE
Geachte klant
Helaas krijgen we af en toe een klacht. Wat er aan de hand is, wordt niet altijd duidelijk. Soms wordt de klacht vergezeld van foto’s die vaak helaas geen duidelijkheid bieden.
Een video van het verloop is vaak meteen duidelijk. Zeker als deze door uw klant is opgenomen en waarin de klacht wordt gereproduceerd.
Daarom verzoeken wij u bij klachten het volgende routeschema te volgen:
1. Bij u of een klant van u wordt een klacht gemeld.
2. De eigenaar van de klacht stuurt een video Whatsapp naar ORIT +31 (0)13 4679128 en u.
3. Wij zijn dan tevens in het bezit van het telefoon nummer en reageren en lossen de klacht op en u wordt geïnformeerd.
4. Voor onderdelen verzoeken wij uw klant een foto te sturen. Wij maken dan voor u een offerte.
Wij hopen op deze manier de klachtenbehandeling beter te kunnen stroomlijnen. Uiteraard zijn uw op- of aanmerkingen meer dan welkom
Helaas krijgen we af en toe een klacht. Wat er aan de hand is, wordt niet altijd duidelijk. Soms wordt de klacht vergezeld van foto’s die vaak helaas geen duidelijkheid bieden.
Een video van het verloop is vaak meteen duidelijk. Zeker als deze door uw klant is opgenomen en waarin de klacht wordt gereproduceerd.
Daarom verzoeken wij u bij klachten het volgende routeschema te volgen:
1. Bij u of een klant van u wordt een klacht gemeld.
2. De eigenaar van de klacht stuurt een video Whatsapp naar ORIT
3. Wij zijn dan tevens in het bezit van het telefoon nummer en reageren en lossen de klacht op en u wordt geïnformeerd.
4. Voor onderdelen verzoeken wij uw klant een foto te sturen. Wij maken dan voor u een offerte.
Wij hopen op deze manier de klachtenbehandeling beter te kunnen stroomlijnen. Uiteraard zijn uw op- of aanmerkingen meer dan welkom